torsdag 1 april 2010

11 april

11 april är sista dagen att anmäla sig till årets bästa kurs till rabatterat pris.

Klassisk Ridning och Alexanderteknik på Upprätta Ridcenter i Vallentuna 13-16 maj.

Läs mer här >>


Kursen bjuder på lektioner i klassisk ridning och Alexanderteknik varje dag, logi, kost värdig en flerstjärnig restaurang samt box för din häst.

Deltagarantalet är begränsat till max 6 vilket gör att du får tid för just dig.

Hur kan jag påstå att det är årets bästa kurs?
Förutom att tidigare kursdeltagare har tyckt detta, så finns det ett skäl till. Jag och Maria kallar kursen för en depå-kurs. Smeknamnet kommer från mina C-vitamintabletter. Dessa ska ligga i magen och sakta avge C-vitaminer hela dagen. Den här kursen är likadan. Fast den räcker mycket längre än en dag! Effekterna av kursen bär du med dig inte bara i ridningen utan i ditt dagliga liv resten av året.


Läs mer här >>

2 kommentarer:

  1. Jag önskar att jag var rik, då skulle jag se till att vara med på ALLA era kurser! Men ska försöka spara ihop en massa kurs pengar nu under mitt fölår.. så att du blir leds på mig nästa år! ;)

    SvaraRadera
  2. Inte kan jag bli less på dig och Saga! Det är så roligt att följa eran utveckling.

    SvaraRadera